Warunki świadczenia usług

Zwroty
Każdy klient ma prawo na odstąpienie od umowy w czasie do 14 dni otrzymania towaru. Zwrot pieniędzy z tytułu odstąpienia od umowy klient otrzyma na podany przez niego rachunek bankowy w czasie 7 dni od otrzymania przez Nas paczki ze zwracanym towarem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu (w paczce lub w mailu). Koszt wysyłki zwrotu pokrywa klient, Sklep NANOMAX zwraca kwotę zapłaconą przez klienta przy zakupie, czyli cena produktów + koszt wysyłki.

Reklamacje
W wypadku gdy towar jest wybrakowany lub uszkodzony klient ma prawo do złożenia reklamacji w czasie do 730 dni od otrzymania towaru. W przypadku poważnych uszkodzeń klient ma prawo odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy.

CHEMIA GOSPODARCZA:
Reklamacje można składać na adres e-mail: 
sklep@nanomax.pl zawierając w tytule wiadomości hasło: Reklamacja [numer zamówienia].
Reklamacja musi zawierać numer zamówienia oraz zdjęcia i opis wady produktu.

W wypadku uznania reklamacji na produkty chemiczne, klient nie ma obowiązku zwracania produktu, a rekompensatę równowartości pieniędzy zapłaconych za produkt otrzyma w postaci bonu do wykorzystania na sklepie internetowym Sklep
nanomax.


Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. Na życzenie klienta można też dowolnie dogadać się w kwestii reklamacji czy zwrotu, jesteśmy otwarci na wszystkie uczciwe propozycje!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium